Griff Squash és Fitness Club | H-1113, Budapest, Bartók Béla út 152. | Pályafoglalás: +36-1-206-4065, klubvezető: +36-30-466-2335
Mert a mozgás nem csak
a fogyásról szól!
 

   ÓRATÍPUSOK |  ÁRAK |  AKCIÓK |  ÓRAREND |  EDZŐK

Főoldal / Aerobik / Capoeira aerobic

Capoeira aerobic


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A capoeira gyökerei egészen Afrikáig nyúlnak. A XVI. században még a Brazíliába hurcolt rabszolgák harci táncként gyakorolták. Így fejezték ki érzéseiket, összetartozásukat, tiltakozásukat. Maga a capoeira szó erdős területet jelent, ami jó rejtekhelyül szolgált a szökött rabszolgák számára.

Változatai

Korábban az Angola és a Regional más-más elemekre tette a hangsúlyt. Az Angolát a földközeli mozgásformák jellemzik, a Regionálban sok az akrobatikus elem. Ami közös bennük, az a sok csel, támadást utánzó mozdulat, erős rúgás. A zene, a ritmus adja az alapot. Mai finomabb változatai csak az 1930-as évek körül alakultak ki, s olyan népszerűek a fiatalok körében, mint a foci. Sokan táncművészeti szintre emelték ezt a mozgást, most pedig kialakult az aerobic változata is.

Az izomcsoportok terhelése

Főként a combizmot, hátizmot, farizmot és a hasizmot edzi, egyben tartásjavító is. Olyan gerinc melletti izmokat mozgat meg, amelyeket egyetlen más aerobic fajta sem.

A szervezet terhelése

A capoeira aerobic erő- és állóképesség fejlesztő. A capoeira aerobic erő- és állóképesség fejlesztő, alakformáló. A pulzusszámot olyan csoportnál mértük, akik már 1 éve járnak hozzám rendszeresen, náluk 160-170 között mozgott, ez már a maximális pulzus, ilyen pulzusszámon már a verseny aerobicosok dolgoznak. Tehát ez kemény kondi óra, pontosan ezért nem javaslom kezdőknek, inkább már az edzettebbeknek ajánlanám, tehát ha valaki most kezd el sportolni, ne egyből ezzel kezdje.

Az edzések felépitése

bemelegítés (kb. 15 perc) aerob rész (kb. 20 perc) rúgások, ütések. Szinte mindent döntött törzzsel csinálunk, ezért egyszerre edzi a hát-, has-, far-, és a combizmot. combizom erősitése (kb. 5 perc) felső test erősitése (kb. 5 perc) hasizom erősités (kb. 10 perc) a hasizom erősitése nagyon fontos, mivel az aerob részben végig dolgozik a hátizom nyújtás (kb. 5 perc)

Szeretettel várok mindenkit: Székely Imola, Capoeira aerobik szakedző



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nyitva tartás

Hétfőtől - péntekig:              7 órától 23 óráig
Hétvégén és ünnepnapokon:   9 órától 21 óráig

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



ONLINE FOGLALÁS
2011-es egyéni amatőr squash verseny, profi squash verseny és Média Kupa a Griff Squash & Fitness Club szervezésében. Részletek »
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
AKCIÓ
Aerobik akciók»
Fitnesz terem akciók»

Fitnesz, aerobik, spinning bérlet akció»
Havi bérlet: 11.990 Ft
Havi Kombinált bérlet: 15.490 Ft

Squash pálya akciók»

Squash fiataloknak»
Az első alkalom ingyenes!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Squash edző képzés»
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
GRIFF KLUBTAGSÁGI
A Klubtagságival rendelkezők többféle kedvezményt is igénybe vehetnek Clubunkban.
Részletek»
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Griff Nyári HandyCap Squash Körverseny 2012 - 5. forduló


Griff Nyári HandyCap Squash Körverseny 2012 - 4. forduló


Még több kép»

Griff Squash és Fitness Club | H-1113, Budapest, Bartók Béla út 152. | tel.: +36-1-206-4065 (Pályafoglalás) | Squash pálya
squash@hotelgriff.hunguesthotels.hu